Hoe nuttig zijn content sliders eigenlijk?

Content sliders zijn bijna niet meer weg te denken. Het meerendeel van de websites op internet heeft er wel eentje. Sliders worden op prominente delen van een website geplaatst. Content sliders kunnen meerdere boodschappen in zeer korte tijd vertonen en ze zijn ruimtebesparend. Via sliders kan je doorklikken naar een achterliggend artikel of een promotie. … Lees meer

Sokpop marketing

Sokpop marketing is een vorm van misleiding waarbij een online advertentiecampagne kunstmatig wordt gestimuleerd door het inzetten van valse identiteiten, terwijl het moet lijken dat de positieve ervaringen afkomstig zijn van echte gebruikers. Een valse online identiteit wordt ook wel een sokpop genoemd. Doorgaans is er vrijwel niets over deze ‘personen’ op internet terug te … Lees meer

De zin en onzin van ‘doelgroep denken’

Recent las ik een artikel waarin de vloer werd aangeveegd met ‘doelgroep denken’. Ook collega’s hoor ik wel eens zeggen dat ze kanttekeningen hebben bij het definiĆ«ren van doelgroepen . Maar wat betekent dit nu eigenlijk? Lees het betreffende artikel hier: Ik ben geen doelgroep en zo bereik je me ook niet! Wat zijn doelgroepen? … Lees meer

SEO mythes onder de loep

SEO bedrijven die gouden bergen beloven met betrekking tot zoekmachine optimalisatie. In de praktijk loop dit nogal eens uit op een teleurstelling.

E-mail campagne: Do’s & don’ts

E-mail campagnes bestaan al een tijdje. Je kan ze inzetten om marketing en/of communicatiedoelstellingen te behalen. Wil je een nieuw product onder de aandacht brengen bij je bestaande klanten? Wil je jezelf presenteren en laten zien waar jouw organisatie goed in is? Een CD met e-mailadressen is zo aangeschaft. Een leuke e-mail opstellen zo is … Lees meer